برنامه‌ريزي دانش آموزان اتیسم

دانش آموزان مبتلا به اتیسم نیاز دارند بدانند که از آن ها چه انتظاراتی داریم و آن ها چه انتظاراتی دارند.

بیان کردن قوانین کلاس در یک نوشته یا تصاویر یا سمبل های دیگر و فراهم آوردن یک برنامه واضح از آن چه در روز اتفاق می افتد و قرار دادن آن روی دیوار یا یک کارت روی میز دانش آموز، فواید بسیار زیادی برای کودکی که در مورد پیش بینی رفتار دیگر افراد یا بررسی تغییر رفتار آن ها، مشکل دارد، می تواند داشته باشد.

برنامه ریزی با یک روش مداوم و پیوسته می تواند یکی از تاثیرگذارترین روش ها برای کمک به کودکان مبتلا به اتیسم باشد. زمان بندی به صورت بصری(استفاده از ساعت، تقویم و دیگر توافق ها برای نشان دادن برنامه) اضطراب پیش بینی شده را کاهش می دهد.

1403
اردیبهشت
22
شنبه 22 ارديبهشت 1403
2024
May
11

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
سوال امنیتی
سوال زیر برای جلوگیری ارسال اسپم می باشد، لطفا به آن پاسخ دهید. با تشکر
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.